wah..wah..wah..

lately nih..everything jadik smakin 0k...walaup0n x sebaek yg aku harapkan...janji hari2 aku jadik smakin 0k dari sblm nih...aku just hrpkan sesuatu yg lbh better bler aku perlukan nanti..nanti lar..bkn 0n da sp0t aku blh dpt..then,aku x kan melupakan yg hari nih merupakan hari bapa buat bapa2 seluruh dunia...selamat hari bapa abah...aku taw yg slamer nih aku sker lwn ckp bpk aku..sumer tuh sbb dier risau kat aku lar...kal0 dier x risau,wat per dier tegur aku...s0 s0rry abah...

satu lagi surprise when TKC menang wind orchestra thn nih..x per lar..2nd goes 2 sdar..then smsah..ok lar tuh..x der lar tgk muker2 yg samer tiap2 thn..ader kesearan di0rg nak menjadikkan 0rchestra kter di peringkat yg lebih better...anyway..c0ngratz TKC walaup0n aku x g tgk..aku taw k0rg deserve kejayaan tuh..

0 comments:

Post a Comment

About this blog