aku anak derhaka..!!

td aku mcm bengang cket ngan parents aku..aper p0n..skrng ader masalah besar yg aku x taw nk wat cmner utk settle...namun ini kan dugaan..kener lar aku tmp0h jugk..anyway,parents aku x nk p0sitif pasal masalah yg bkl kit0rg hadapi nih...bt0l2 aku kecewa...bler di0rg usulkn perkara nih kat aku..aku jadik bt0l2 bersalah kat di0rg...aku bt0l2 menyusahkn di0rg dr membuatkn di0rg bangga..

smpai aku raser melet0p gak lar bler di0rg asyik ckp pasal mender x elok yg akn jadik kat aku nanti..anyway...family aku blom bersedia utk terima kptsn yg aku wat nih..it seems i did the wrong thing...aku malas nk cter naper aku jadik cmni..hati aku bt0l2 tawar nk meneruskn niat aku nih..aku p0n nmpak mcm x bersedia..

aku nih dah r lwn ckp mk bpk...mngkin kwn2 aku x penah taw yg aku nih mcmner ngan parents aku..i tried 2 b really friendly ngan di0rg..tp,cara di0rg comunicate bt0l2 x mghiburkn hati aku..mo0d aku jadik laen tr0s kal0 di0rg pndng negative aper yg aku ckp...kater di0rg aku nk kener dgr,tp kater aku dibelit2...

hrmm...cuber lar korg senaraikan beberapa panggiln yg x elok dipanggil 0rg..dah bnyk gelaran aku kener ngan parents aku..bkn takat ank derhaka..mcm2 dah...aku jdik smakin negative ngan di0rg...sumer x samer ngan diorg...bler aku kener ikut ckp diorg...aku ikut gak lar...tp,bler sdar yg mender tuh salah...di0rg meletakkn salah tuh kat aku...sampai bler aku nk kener sabar nih weyh...

patotnyer ..di0rg kener tenangkn aku...ini jadik lagi susah...

p/s:try 2 b optimistik k...

0 comments:

Post a Comment

About this blog