lpas knduri...

alamk!!!bnyk gler baju yg aku kener bsuh..naseb baek kakak aku dah basuh mlm smlm memandangkan dier nk blk kelantan hrnih..aku p0n t0long sidai je la.letih sgt ...x letih mcm pengantin..hihihii..aku p0n nak pikir blk pasal study.bru jer dpt twrn jpa 2...dah kec0h stu family.mak cik pak cik aku yg high class 2 mmng s0h aku g overc lar.di0rg dulu p0n blajar kat ovrc gak dlu.aku sbnr nyer tgh pikir psl duit lar.skang kan ekonomi tgh gawat.aku p0n risau mak ngan abah aku nih.nk blajar kat dlm p0n di0rg dah gelabah smcm....naseb baek kalo uncle ngan aunty aku nk sp0ns0r aku blajar...alah...ank di0rg bkn mint blajar p0n mcm di0rg kecik2 dlu.baek di0rg sp0ns0r aku..drpd mnghbskan duit bg ank2 di0rg joli...anyway...bnyk lagi brng yg aku kener kmas nih....x per lar...aku nk relax 2 minggu nih...pas2 nk kener blajar blk...sial t0l...tapi nanti,x berjaya dunia akhirat lak..

0 comments:

Post a Comment

About this blog