bru jer aku ckp..

x sampai 2 minggu lpas aku jmper paat...aku ckp kat dier"8 bln d0k umah,dah 3 kali aku tkar selipa..asyik putus jer.."pastu..aku nih pantng kalo 0rg laen pakai selipar aku..then aku nmpak bpk aku pakai selipar aku yg dah tnggu maser jer nk putus.."abah,org nk pakai selipar nih..dah taw selipar tuh dah nk putus..watper pakai?"tr0s kener ket0k paler ngan abah aku.."0rg nk pakai sekejap jer.."

bengang t0l...bru jer aku turun dri m0t0 nk msk dlm kedai c0z nk beli shaver yg dah patah dek kerja kn aku....SELIPAR AKU PUTUS......!!!bru jer aku bising kat bpk aku td..gram gler...balik umah aku wat muker ...bengang p0n ader...bengang punyer bengang...aku tid0r tr0s...

bgn tid0r smlm aku demam cket..cuaca panas sgt k0t,plus bengang ngan bpk aku...x jadik nk g blajar m0t0 yg tnggal lg 2 jam jer nk hbs sblm test.ptg 2 aku g klinik n then g giant tr0s ngan alasan mk aku nk beli alat tulis kat adk aku nih..padahal mak aku cian kat aku yg pakai selipar jep0n jer g klinik..

msk2 giant 2,tr0s aku g department kas0t...punyer lar aku carik...aku amik selipa yg murah jer ...16 hinggit.bertemb0mg plak ngan bpk aku kat c2 c0z dier taw aku mesti beli selipar nyer.."braper hrger selipar 2".."16hinggit bah..naper?"...

"mahal nyer..kal0 putus nanti..rugi jer beli taw"bising plak bpk aku nih.."alah bah..t0k nek yg bg duit..bkn nyer abah yg bayar.pas2,abah p0n nk pakai skali nanti"dgn braninyer aku mnjawb...carik nahas t0l aku nih."bler plak dier bg duit kat k0?"...aku diam buat muker x taw ...aku ltak blk selipar 2..aku amik selipar yg lagik murah..4hinggit jer..."nmpak mcm tahan lamer"abahku memberi komen...aku blah tr0s g byr...kuar2 dr pin2 dpn giant 2..aku jmper lak madam fauziah...hihihi lamer x jmper..smbng2 jap aku g minum kat medan selera kat giant tuh..aku blk umah tr0s ngan muker mlas nk lyn 0rg tuer nih..

aku taw lar dier merajuk aku x g UM...yg JPA plak lmbat smcm jer...aku dah bengkek nih...kalo lar surat 2 x smpai kat aku smpai hr kiamat..memang aku pat0t dgr ckp 0rg tuer...skrng nih,mls nk pikir c0z aku nk tnggu jer srt JPA nih...

0 comments:

Post a Comment

About this blog