kampung gue..

aku baru jer balik dari kg...raser tenang gler..dah lamer aku x mengadap kerbau yang aku pon luper itu kerbau.aku balik kali ini sebab urusan perkahwinan abang aku yg semakin hampir dan jugak melibatkan urusan harta arwah t0k wan aku.kali ini bnyak yg dah berubah.sekarang ni dahlah musim hujan.katkampung aku kalo hujan jer mesti banjir..tapi skang dah lain.x mcm dulu.kalau nak ke kampung hulu terpaksa naik bas memandangkan itu satu2 nyer transport yg lepas nak ke sana.kemajuan infrastruktur p0n b0leh thn.dah ader gelanggang sepak takraw.tak der lar anak muder kampung aku yang buat mender2 x berpaedah.aku sempat gak jumper pak l0ng aku.dier ingat aku ni skola lagi.maklumlah aku ni slalu maen ngan dier waktu kecik dulu.tup2 dah besar.dah habis spm p0n.aku ni p0n berdebar2 nak tunggu result yg bakal kuar...kawan2 aku camner la yek???

0 comments:

Post a Comment

About this blog